Demystifying marketing & communication

14, 21, 28 april / 12 may
14:00-16:30

Vanwege de omstandigheden zal de workshop “Demystifying marketing & communication” op een andere datum van start gaan.
Ben jij een creatieve denker, maker en/of organisator in de culturele sector? En voelen marketing en communicatie als twee verre planeten? Doe mee aan de workshop-serie Demystifying marketing & communication.

De workshops voorzien je van de basiskennis en tools rondom marketing en communicatie, om hiermee jouw professionele praktijk naar een hoger niveau te tillen. Naast theorie en achtergrond informatie bestaan de workshops uit collectieve brainstorm- en feedback-sessies. Een slimme manier om meer inzicht te krijgen in jouw werk en strategieƫn te ontwikkelen voor de toekomst.

Week 1: De basis; missie, visie, boodschap
Week 2: Het publiek; doelgroepen segmentatie, communities, onderzoek
Week 3: Strategie-bepaling
Week 4: Communicatie-kanalen

De workshops zijn bedoeld voor startende marketeers, makers en creatieve producers werkzaam in de (podium) kunsten. De workshop-serie wordt geleid door Lody Meijer, een marketing- en communicatie professional met jarenlange ervaring in de culturele sector. Met de serie heeft ze als doel haar eigen vakgebied te demystificeren en nieuwe methoden voor uitwisseling en samenwerking te creƫren. [/toggle]


Due to the circumstances the workshop “Demystifying marketing & communication” is postponed.
Are you a creative thinker, maker and/or organizer in the cultural sector? And do you consider marketing and communication to be far away planets? Join the workshop-series Demystifying marketing & communication.

The workshop-series will provide you with basic knowledge and tools around marketing and communication that will push your professional practice to the next level. Next to theory and in depth knowledge, the workshops include collective brainstorm-, feedback- and sharing-sessions. A perfect way to get help with your project, gain a better understanding of your work and define strategies for the future.

Week 1: The basics
mission, vision, message
Week 2: The audience
segmentation, communities, research
Week 3: Strategies
Week 4: Channels

The workshops are open for early career marketeers, makers and creative producers in the field of (performing) arts. The series is led by Lody Meijer, a seasoned marketing and communication professional in the cultural sector. With the series she aims to demystify her own field of expertise and create new methods for exchange and collaboration.